Za lastnike podjetij, vodje prodaje & vse ostale na vodstvenih položajih…
*Zaradi nabitega urnika s strankami, ne vem, kako dolgo bom še ponujala te posvete… in to brezplačno. Če po prebranem ugotoviš, da je to nekaj zate, se ti splača prijaviti čim prej
(in drzna alternativa, ki je morda točno to, kar potrebuješ v svojem podjetju)
Dandanes je na trgu malo morje različnih svetovalcev.
Večina izmed njih ti “prodaja” popolne powerpointe, strokovne izraze in “dodelane” predikcije.
Teorija kar vre iz njih…
Tabele…
Grafi…
Plani…
Številke…
Na prvo žogo morda celo izgleda, da zadevo obvladajo in ti dejansko lahko pomagajo.
A kaj, ko se stvari skoraj vedno zalomijo, ko pride do REALIZIRANJA previdenih rezultatov.
Takrat njihovi teoretični koncepti zatajijo.
Tebi pa ostane še en račun za svetovanje, medtem ko lahko njihove tabele in predikcije vržeš skozi okno.
(in drzna alternativa, ki je morda točno to, kar potrebuješ v svojem podjetju)
Dandanes je na trgu malo morje različnih svetovalcev.
Večina izmed njih ti “prodaja” popolne powerpointe, strokovne izraze in “dodelane” predikcije.
Teorija kar vre iz njih…
Tabele…
Grafi…
Plani…
Številke…
Na prvo žogo morda celo izgleda, da zadevo obvladajo in ti dejansko lahko pomagajo.
A kaj, ko se stvari skoraj vedno zalomijo, ko pride do REALIZIRANJA previdenih rezultatov.
Takrat njihovi teoretični koncepti zatajijo.
Tebi pa ostane še en račun za svetovanje, medtem ko lahko njihove tabele in predikcije vržeš skozi okno.
(in drzna alternativa, ki je morda točno to, kar potrebuješ v svojem podjetju)
Dandanes je na trgu malo morje različnih svetovalcev.
Večina izmed njih ti “prodaja” popolne powerpointe, strokovne izraze in “dodelane” predikcije.
Teorija kar vre iz njih…
Tabele…
Grafi…
Plani…
Številke…
Na prvo žogo morda celo izgleda, da zadevo obvladajo in ti dejansko lahko pomagajo.
A kaj, ko se stvari skoraj vedno zalomijo, ko pride do REALIZIRANJA previdenih rezultatov.
Takrat njihovi teoretični koncepti zatajijo.
Tebi pa ostane še en račun za svetovanje, medtem ko lahko njihove tabele in predikcije vržeš skozi okno.
Gre za usodno napako, zaradi katere nastanejo vsi nadaljnji problemi.
Preden ti jo razkrijem, pa naj se ti na hitro predstavim, če se slučajno še ne poznava…
Moje ime je Irena Grofelnik in sem kreatorka inovativnih prodajnih pristopov za poslovno rast. V svoji – zdaj že več kot 25-letni karieri – sem do večje rasti samo v zadnjih par letih pomagala že več kot 20 podjetjem s področja IT, proizvodnje, distribucije in prodaje storitev.
Lahko bi o sebi povedala še marsikaj, ampak ni namen, da predelava mojo celotno biografijo, pač pa da odneseš nekaj koristnega, kar ti lahko pomaga.
Torej – vrniva se k tistemu najinemu daleč največjemu razlogu, zakaj večina svetovalcev podjetjem enostavno ne more dati rezultatov (čeprav se trudijo po svojih najboljših močeh).
Glej…
Dajo ti en kup teorije, ko napoči čas za realizacijo, pa si prepuščen samemu sebi.
Zanašati se moraš na “kilometrske” dokumente, ki so sicer zelo simpatično oblikovani, a zate popolnoma nekoristni.
Ker – če sva čisto iskrena – ti za večjo rast pač ne potrebuješ še več nasvetov…
Še več smernic…
In še več neuporabne teorije.
Potrebuješ praktičen akcijski plan in konstantno podporo, da se ta plan izvede.
Potrebuješ točna navodila, smiselne korake in jasno opredeljeno odgovornost.
Potrebuješ nekoga, ki bo prišel v podjetje, gledal nanj, kot da je njegovo, naredil konkreten akcijski plan in bdel nad celotnim procesom, da se vsaka sleherna aktivnost tudi izvede.
Potrebuješ nekoga, ki bo iz tvojih pleč PREVZEL delo, ne pa v tvoj – že tako ali tako hektičen urnik – dodal še na stotine dodatnih obveznosti.
Okej – verjetno pričakuješ nek spoliran prodajni pitch, kjer ti bom povedala, kako ti lahko pri tem pomagam in zakaj sem daleč najboljša izbira za vas.
No – brez skrbi!
Tega ne bom naredila.
Raje bi ti pokazala nekaj drugega…
S podjetjem Spiriton uspešno sodelujemo že 8 let, z njihovo pomočjo nam je uspelo dvigniti nivo prodaje in osebnostne rasti zaposlenih.
Verjamemo, da bomo z nadalnjim sodelovanje postajali še močnejši in večji.
Z Ireno mi je bilo v veselje delati kot s trenerko in edukatorko prodajnih veščin in z veseljem lahko rečem, da je odlična strokovnjakinja na svojem področju. Zaradi njene strasti do prodaje in globokega razumevanja prodajnih procesov in tehnik je eden najboljših trenerjev, s katerimi sem kdaj delal.
Kar me pri Ireni še posebej navdušuje, je njeno strokovno znanje v razumevanju različnih panog in ciljnih trgov. Ne glede na to, ali gre za B2B ali B2C prodajo, Irena zna ponuditi ustrezne primere, strategije in tehnike, prilagojene določeni panogi. Njen širok spekter izkušenj in znanja ji omogoča ciljno in prilagojeno svetovanje, ki je neposredno uporabno v resničnih poslovnih situacijah.
Damir, direktor
Janus PIM d.o.o.
Irena je zanesljiva in natančna oseba, ki dobro prepozna vsako situacijo, kar ob kombinaciji njene visoke strokovne usposobljenosti in doslednosti zagotavlja izvedbo vseh nalog v skladu s potrebami podjetja.
Je tudi zaupanja vredna oseba, sodelovanje z njo pa pripomore k stabilnosti in urejenosti poslovanja podjetja.
Janja Begovič
Megaform d.o.o.
Irena me je s svojo energijo, prodornostjo, predvsem pa s pretkanim smislom za motiviranje sodelavcev prepričala. V rekordnem času je nastala ambiciozna strategija z jasnim akcijskim planom, ki je bila odraz predanosti in trdega dela celotnega tima.
Iz skupine nepovezanih posameznikov ustvarila uigran team. To je izjemna sposobnost, ki zahteva vodstvene veščine, empatijo in zmožnost združevanja ljudi okoli skupnega cilja. Skupaj z Ireno smo to uspeli.
Dr. Peter Orbanić
Kljub temu, da so moje metode izjemno učinkovite in so transformirale že številna podjetja, pa so tudi dokaj posebne.
Moj stil je direkten.
Drugačen.
Pogosto tudi izzivalen.
Vedno bom vse povedala transparentno in brez ovinkarjenja, saj je to po mojem mnenju edini način za dolgoročen uspeh.
V kolikor je to nekaj, kar te bo zmotilo in iščeš neko nežno dušo, ki bi vse zavijala v povoje, slepo sledila tvojim navodilom in z vsakim posameznikom v podjetju delala v rokavicah, potem je morda najbolje, da nehaš brati tole stran, ker se tako ali tako ne bomo ujeli.
Če pa te zanimajo rezultati in te moj direkten stil komunikacije ni prestrašil, potem pa se lahko pomakneva na drugo pomembno zadevo…
Dejstvo je, da tako “na daleč” ne morem vedeti, s kakšnimi problemi se v tvojem podjetju soočate in kaj si želite doseči.
Roko na srce… v tem trenutku niti ne vem, ali sploh pašemo skupaj oziroma ali vam sploh lahko pomagam.
Točno zato te bom raje povabila na…
Brez skrbi…
Ne gre za nek “naporen” prodajni klic, kjer bi te na vse možne načine poskušala zvabiti v sodelovanje.
Edini namen tega klica je, da analizirava probleme v tvojem podjetju & predebatirava cilje, ki jih imate.
Jaz ti bom pa brez dlake na jeziku povedala, kako stvari vidim jaz in kaj bi naredila, če bi bila na tvojem mestu.
Point vsega je, da bova po tem pogovoru oba točno vedela, ali je sploh smiselno, da se podrobneje pogovarjamo o sodelovanju.
Če ja – super!
Če ne – pa tudi ni panike.
Vseeno s klica odideš z dosti bolj jasno sliko & malim morjem konkretnih predlogov, ki jih v podjetju implementiraš že naslednji dan.
Moj urnik je že zdaj napolnjen s strankami, ki jim nudim individualno podporo.
Prav tako pa mi tudi tile posveti vzamejo kar nekaj časa.
Zato iskreno ne vem, kako dolgo jih bom še delala…
In kako dolgo bodo lahko še BREZPLAČNI.
Tako da…
Če meniš, da bi ti tole znalo koristiti, se ti splača čim prej prijaviti.
Še preden pa to narediš, moraš vedeti naslednje…
Čez nekaj vrstic najdeš gumb, ki te bo po kliku odpeljal na poseben vprašalnik.
Tam te pričakajo vprašanja, na katera iskreno odgovori – tvoji odgovori mi bodo namreč pomagali, da že pred najinim klicem pripravim določene ideje in tako poskrbim, da bo najin klic še toliko bolj efektiven.
Opomba: Bolj podrobni kot bodo tvoji odgovori, bolje se bom na klic lahko pripravila (moj nasvet je, da si za izpolnitev vprašalnika planiraš cca 15 minut).
V sklopu tega vprašalnika izbereš tudi termin za strateški posvet, ki bo potekal preko Zooma.
Nato ti ostane samo še to, da se prikažeš ob dogovorjem času, na dogovorjeni povezavi : )
Sedaj pa klikni na spodnji gumb, odgovori na vprašanja in izberi termin, ki ti najbolj ustreza…
*Zaradi nabitega urnika s strankami, ne vem, kako dolgo bom še ponujala te posvete… in to brezplačno. Če po prebranem ugotoviš, da je to nekaj zate, se ti splača prijaviti čim prej
Irena Grofelnik je diplomirala na Poslovno-ekonomski fakulteti v Mariboru, se vpisala na magistrski študij davčnega prava na Pravni fakulteti v Mariboru in kasneje končala Executive MBA na Poslovni šoli Cotrugli v Zagrebu.
Izkušnje si je nabirala v podjetjih, kot so Atlantic Grupa, Steklarna Hrastnik, Monsadria, kjer je vodila prodajne ekipe za mednarodne trge ali zasedla položaj direktorice.
Zadnjih 9 let – kot lastnica podjetja Spiriton d.o.o. – strateško svetuje podjetjem, trenira prodajne ekipe in organizira delavnice vodenja. Specializirana za prodajo, sodeluje pri projektih preobrazbe podjetij, odpira prodajne poti in razvija napredne poslovne strategije.
Irena je še posebej osredotočena na povečanje zavzetosti zaposlenih in donosnosti prodaje.
Pomaga tujim podjetjem, ki vstopajo in razvijajo lokalni trg (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina). Kot prodajna trenerka razvija kompetence za prodajne ekipe in usposablja vodje prodaje za razvoj in vodenje skupin.
Je gostujoča profesorica na Visoki poslovni šoli Altius v Zagrebu pri predmetu »Vodenje in razvoj ekip«.. Hkrati pa je tudi Team Transformation Professional Coach in certificirana trenerka Akademije L.1 in L.2 Points of you® za uporabo naprednih coaching orodij in facilitacijo.
Irena Grofelnik je diplomirala na Poslovno-ekonomski fakulteti v Mariboru, se vpisala na magistrski študij davčnega prava na Pravni fakulteti v Mariboru in kasneje končala Executive MBA na Poslovni šoli Cotrugli v Zagrebu.
Izkušnje si je nabirala v podjetjih, kot so Atlantic Grupa, Steklarna Hrastnik, Monsadria, kjer je vodila prodajne ekipe za mednarodne trge ali zasedla položaj direktorice.
Zadnjih 9 let – kot lastnica podjetja Spiriton d.o.o. – strateško svetuje podjetjem, trenira prodajne ekipe in organizira delavnice vodenja. Specializirana za prodajo, sodeluje pri projektih preobrazbe podjetij, odpira prodajne poti in razvija napredne poslovne strategije.
Irena je še posebej osredotočena na povečanje zavzetosti zaposlenih in donosnosti prodaje.
Pomaga tujim podjetjem, ki vstopajo in razvijajo lokalni trg (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina). Kot prodajna trenerka razvija kompetence za prodajne ekipe in usposablja vodje prodaje za razvoj in vodenje skupin.
Je gostujoča profesorica na Visoki poslovni šoli Altius v Zagrebu pri predmetu »Vodenje in razvoj ekip«.. Hkrati pa je tudi Team Transformation Professional Coach in certificirana trenerka Akademije L.1 in L.2 Points of you® za uporabo naprednih coaching orodij in facilitacijo.
Irena Grofelnik je diplomirala na Poslovno-ekonomski fakulteti v Mariboru, se vpisala na magistrski študij davčnega prava na Pravni fakulteti v Mariboru in kasneje končala Executive MBA na Poslovni šoli Cotrugli v Zagrebu.
Izkušnje si je nabirala v podjetjih, kot so Atlantic Grupa, Steklarna Hrastnik, Monsadria, kjer je vodila prodajne ekipe za mednarodne trge ali zasedla položaj direktorice.
Zadnjih 9 let – kot lastnica podjetja Spiriton d.o.o. – strateško svetuje podjetjem, trenira prodajne ekipe in organizira delavnice vodenja. Specializirana za prodajo, sodeluje pri projektih preobrazbe podjetij, odpira prodajne poti in razvija napredne poslovne strategije.
Irena je še posebej osredotočena na povečanje zavzetosti zaposlenih in donosnosti prodaje.
Pomaga tujim podjetjem, ki vstopajo in razvijajo lokalni trg (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina). Kot prodajna trenerka razvija kompetence za prodajne ekipe in usposablja vodje prodaje za razvoj in vodenje skupin.
Je gostujoča profesorica na Visoki poslovni šoli Altius v Zagrebu pri predmetu »Vodenje in razvoj ekip«.. Hkrati pa je tudi Team Transformation Professional Coach in certificirana trenerka Akademije L.1 in L.2 Points of you® za uporabo naprednih coaching orodij in facilitacijo.
*Zaradi nabito polnega urnika z obstoječimi strankami, iskreno ne vem, kako dolgo bom še ponujala te posvete in to brezplačno.
Če spodnji gumb še deluje, se čimprej prijavi, saj imam še nekaj prostih mest.