Neguj in spoštuj
IZGRADNJA TIMOV
Pristopi
V svetu, ki se zelo hitro spreminja, je edina strategija, ki bo zagotovo neuspešna, ne tvegati.
– Mark Zuckenberg
Transformacija tima
Vaš tim ne funkcionira optimalno? Razvijate nov izdelek, novo storitev? Želite doseči cilj, za katerega tim misli, da ni dosegljiv? Ste pred kratkim pridružili novo podjetje in člani obeh timov ne sodelujejo, si ne izmenjujejo informacij in ne komunicirajo med seboj?
Timska intervencija ali timska transfomacija je 6 mesečni coaching proces, ki običajno dinamiko, ki jo tim gradi 24 mesecev, skrajša na 6 izjemnih mesecev. V tem času člani tima s pomočjo transformacijskega coacha določijo svoje cilje in se zavežejo k njihovi uresničitvi tako osebno kot poslovno.
Omogočite timu izkušnjo opolnomočenja pod budnim očesom profesionalnega transformacijskega coacha. Timi običajno dosežejo in presežejo zadane cilje.
V dobi izjemno visokih pričakovanj potrošnikov, se je uporabniška izkušnja pojavila kot novo konkurenčno bojišče.
– Jake Sorofman, Gartner
Interna Uporabniška izkušnja (CX)
Danes imajo kupci nadzor. S hitrim uvajanjem sodobnih tehnologij, stranke danes vedo več o vaših izdelkih, storitvah in kakšen ugled imate, kot vi, pri čemer so njihova pričakovanja višja kot kdajkoli prej.
Glede na eConsultancy je 89 % potrošnikov potrdilo, da je odlična uporabniška izkušnja (CX) ključni dejavnik zvestobe blagovni znamki.
Kaj pa CX naših sodelavcev?
V kolikor iščete konkurenčno prednost, bolj zavzete ter zveste sodelavce in s tem višje prihodke, vam bo osredotočenost na CX ne samo strank, temveč tudi sodelavcev, tlakovala pot k doseganju teh ciljev.
Modeli delegiranja in praksa
Da, ujeli ste se v past nedelegiranja. Ali ker nimate nikomur in bi bil mogoče pravi trenutek, da si poiščete pomoč, ali pa ste naloge slabo porazdelili med svoje sodelavce. Obstaja še vrsta drugih razlogov, da ste se znašli v nastali situaciji, vprašanje je le, kateri izhod boste poiskali.
Kaj pomeni delegiranje in zakaj je za vodje tako pomembna naloga?
Prenesi test in ugotovi svoj trenutni status.
Ko delo prenesete na člana ekipe, je vaša naloga jasno določiti uspeh in opisati cilje.
– Steven Sinofsky, bivši izvršni direktor Microsofta
Korporativna kultura je edina trajnostna konkurenčna prednost, ki je popolnoma pod nadzorom podjetnika.
– David Cummings, soustanovitelj Pardota
Gradnja zaupanja in feedback
Najlepša lastnost vodenja je ustvarjanje kulture podjetja, ki jo želite. Pri tem je pomembno, da kulturo tudi dejansko živite.
Zapis vizije podjetja se mora skomunicirati z vsemi zaposlenimi in udejaniti skozi aktivnosti, ki jih izvajate. Kajti zaposleni niso samo ambasadroji, temveč najpomembnejši partner poslovanja.
Obstajajo učinkovoti načini gradnje zaupanja med sodelavci, ki jih spoznate na našem srečanju. Poseben poudarek namenjamu povratni informaciji, saj ima svoje zakonitosti, še posebej, ko moramo skomunicirati manj prijetne teme.